ITIL Continual Service Improvement
3 300 PLN
Cena netto szkolenia z egzaminem online za os.
Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Ustawicznego Doskonalenia Usług (Continual Service Improvement) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych z przekazaniem usług IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement wydawany przez organizację akredytującą.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)
- Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
- Konsultanci IT
- Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
- Kierownicy Projektów
- Audytorzy procesów w zakresie IT
- Profesjonaliści IT związani z monitorowaniem, mierzeniem, raportowaniem oraz doskonaleniem procesów i usług IT
- Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
- Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)
- Wprowadzenie do Ustawicznego Doskonalenia Usług (Introduction to Continual Service Improvement)
- Pryncypia Ustawicznego Doskonalenia Usług (Continual Service Improvement Principles)
- 7-stopniowy Proces Doskonalenia Usług (7-Step Continual Service Improvement Process)
- Metody i techniki Ustawicznego Doskonalenia Usług (CSI Methods and Techniques)
- Organizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług i kluczowe role w obszarze Ustawicznego Doskonalenia Usług
- Wdrożenie i doskonalenie obszaru Ustawicznego Doskonalenia Usług
- Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
- Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem.
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)
Dyplom ukończenia szkolenia AKADEMII DIGITAL CHAMPIONS.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)
- Key Element Guide Continual Service Improvement (pocketbook),
- akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim,
- słownik pojęć i skrótów,
- próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
- dyplom ukończenia szkolenia.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)
Czas trwania szkolenia: 3 dni.
Wielkość grupy: 8-12 osób.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego,
- certyfikat „ITIL®Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz
z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”.