Pięciodniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z obszarem utrzymania i wsparcia operacyjnego usług (Operational Support & Analysis). Szkolenie koncentruje się na operacyjnych aktywnościach realizowanych w ramach procesów, wykorzystywanych technikach, mierzeniu ich efektywności i ich doskonaleniu. Kurs przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Operational Support & Analysis wydawany przez organizację akredytującą.
Warunki udziału w szkoleniach / egzaminach, instrukcje i formularze.
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate Operational Support and Analysis.
TERMIN SZKOLENIA | TERMIN EGZAMINU | NAZWA SZKOLENIA | CENA PLN | |
04-05.06.2018 | 05.06.2018 | Lean IT Foundation | 1 750 zł | Więcej |
14-16.05.2018 | 16.05.2018 | ITIL® Foundation | 1 400 zł | Więcej |
18-20.06.2018 | 20.06.2018 | ITIL® Foundation | 1 400 zł | Więcej |
18-20.04.2018 | 20.04.2018 | ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition (ST) | 2 300 zł | Więcej |
18-20.04.2018 | 20.04.2018 | ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO) | 2 300 zł | Więcej |
21-25.05.2018 | 25.05.2018 | ITIL® Expert: Managing Across the Lifecycle (MAL) | 3 450 zł | Więcej |