ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)

Termin
Nie znalazłeś dogodnego terminu?
Cena (netto) od
Egzamin

Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Eksploatacji Usług (Service Operation) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych z przekazaniem usług IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Operation wydawany przez organizację akredytującą.

PROWADZĄCY
Andrzej Olejniczak
trener i ekspert ITIL
Zobacz wizytówkę
Adresaci
  • Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
  • Konsultanci IT
  • Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
  • Kierownicy Projektów
  • Kierownicy Centrów Wsparcia Użytkownika
  • Kierownicy zespołów technicznych – związanych z utrzymaniem i wsparciem usług i infrastruktury IT
  • Audytorzy procesów w zakresie IT
  • Profesjonaliści IT związani z obsługą zgłoszeń użytkowników, nadzorem nad nadawaniem uprawnień dostępu użytkownikom i bieżącym monitorowaniem infrastruktury IT
  • Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
  • Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
Materiały szkoleniowe
  • Akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim
  • Słownik pojęć i skrótów
  • Key Element Guide Service Operation (pocketbook)
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi.
Certyfikat

Dyplom ukończenia szkolenia RETHINK.

Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do Eksploatacji Usług (Introduction to Service Operation)
  • Pryncypia Eksploatacji Usług (Service Operation Principles)
  • Proces Zarządzania zdarzeniami (Event Management)
  • Proces Zarządzania incydentami (Incident Management)
  • Proces Zarządzania problemami (Problem Management)
  • Proces Realizacji wniosków (Request Fulfilment)
  • Proces Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access Management)
  • Czynności Eksploatacji Usług (Common Service Operation Activities)
  • Funkcje Eksploatacji Usług (Service Operation Functions), organizacja Eksploatacji usług i kluczowe role w obszarze Eksploatacji usług
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Eksploatacji usług
  • Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem

Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Operation.

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia: 3 dni.

Wielkość grupy: 8-12 osób.

Wymagania:

Certyfikat ITIL®Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation wraz z certyfikatem ITIL®Foundation Bridge.
Znajomość języka angielskiego.

Akredytacja / Podstawa metytoryczna:

PEOPLECERT

ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO)

Termin
Nie znalazłeś dogodnego terminu?
Cena (netto) od
Egzamin
Inne w kategorii Szkolenia ITIL® i Lean IT

TERMIN SZKOLENIA TERMIN EGZAMINU NAZWA SZKOLENIA CENA PLN
05-06.03.2018 06.03.2018 Lean IT Foundation 1 350 zł 1 750 zł Więcej
05-07.02.2018 07.02.2018 ITIL® Foundation 1 200 zł 1 400 zł Więcej
19-21.03.2018 21.03.2018 ITIL® Foundation 1 200 zł 1 400 zł Więcej
28-30.03.2018 30.03.2018 ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS) 2 300 zł Więcej
09-11.04.2018 11.04.2018 ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD) 2 300 zł Więcej
18-20.04.2018 20.04.2018 ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition (ST) 2 300 zł Więcej
18-20.04.2018 20.04.2018 ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Operation (SO) 2 300 zł Więcej