ITIL® Intermediate Capability Stream: Operational Support & Analysis (OSA)

Termin
Nie znalazłeś dogodnego terminu?
Cena (netto) od

Pięciodniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z obszarem utrzymania i wsparcia operacyjnego usług (Operational Support & Analysis). Szkolenie koncentruje się na operacyjnych aktywnościach realizowanych w ramach procesów, wykorzystywanych technikach, mierzeniu ich efektywności i ich doskonaleniu. Kurs przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Operational Support & Analysis wydawany przez organizację akredytującą.

Adresaci
  • Kadra kierownicza w zakresie IT, pracownicy i kierownicy zespołów IT
  • Konsultanci IT
  • Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
  • Audytorzy procesów w zakresie IT
  • Profesjonaliści IT związani z operacyjnym zarządzaniem usługami, obsługą zgłoszeń użytkowników usług, nadzorem nad nadawaniem uprawnień dostępu użytkownikom i bieżącym monitorowaniem infrastruktury IT
  • Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
  • Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze
Materiały szkoleniowe
  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Słownik pojęć i skrótów
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi
Certyfikat
  • Dyplom ukończenia szkolenia wydany przez RETHINK
  • Certyfikat ITIL® Intermediate Operational Support and Analysis w formie elektronicznej wydany przez głównego akredytora – PEOPLECERT.
Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do utrzymania i wsparcia operacyjnego usług (Introduction to Operational Support & Analysis)
  • Proces Zarządzania zdarzeniami (Event Management)
  • Proces Zarządzania incydentami (Incident Management)
  • Proces Realizacji wniosków (Request Fulfilment)
  • Proces Zarządzania problemami (Problem Management)
  • Proces Zarządzania uprawnieniami dostępu (Access Management)
  • Funkcje eksploatacji usług, role i odpowiedzialności
  • Wdrożenie, doskonalenie i wyzwania technologiczne
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem

Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate Operational Support and Analysis.

Informacje dodatkowe
  • Czas trwania szkolenia: 5 dni.
  • Wielkość grupy: 8-12 osób.
  • Wymagania: Certyfikat ITIL®Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation wraz
    z certyfikatem ITIL®Foundation Bridge.
    Znajomość języka angielskiego.
Inne w kategorii Szkolenia ITIL® i Lean IT

TERMIN SZKOLENIA TERMIN EGZAMINU NAZWA SZKOLENIA CENA PLN
27-28.09.2018 05.06.2018 Lean IT Foundation 1 750 zł Więcej
18-20.06.2018 20.06.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej
09-11.07.2018 11.07.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej