ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Continual Service Improvement (CSI)

Termin
Nie znalazłeś dogodnego terminu?
Cena (netto) od

Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Ustawicznego Doskonalenia Usług (Continual Service Improvement) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych z przekazaniem usług IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement wydawany przez organizację akredytującą.

Adresaci
  • Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
  • Konsultanci IT
  • Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
  • Kierownicy Projektów
  • Audytorzy procesów w zakresie IT
  • Profesjonaliści IT związani z monitorowaniem, mierzeniem, raportowaniem oraz doskonaleniem procesów i usług IT
  • Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
  • Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
Materiały szkoleniowe
  • Akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim
  • Słownik pojęć i skrótów
  • Key Element Guide Continual Service Improvement (pocketbook)
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi.
Certyfikat
  • Dyplom ukończenia szkolenia RETHINK.
Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do Ustawicznego Doskonalenia Usług (Introduction to Continual Service Improvement)
  • Pryncypia Ustawicznego Doskonalenia Usług (Continual Service Improvement Principles)
  • 7-stopniowy Proces Doskonalenia Usług (7-Step Continual Service Improvement Process)
  • Metody i techniki Ustawicznego Doskonalenia Usług (CSI Methods and Techniques)
  • Organizacja Ustawicznego Doskonalenia Usług i kluczowe role w obszarze Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Ustawicznego Doskonalenia Usług
  • Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem

Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Continual Service Improvement.

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia: 3 dni.

Wielkość grupy: 8-12 osób.

Wymagania:

Certyfikat ITIL®Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation wraz z certyfikatem ITIL®Foundation Bridge.
Znajomość języka angielskiego.

Akredytacja / Podstawa metytoryczna:

PEOPLECERT

Inne w kategorii Szkolenia ITIL® i Lean IT

TERMIN SZKOLENIA TERMIN EGZAMINU NAZWA SZKOLENIA CENA PLN
27-28.09.2018 05.06.2018 Lean IT Foundation 1 750 zł Więcej
18-20.06.2018 20.06.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej
09-11.07.2018 11.07.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej