ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)

Termin
Nie znalazłeś dogodnego terminu?
Cena (netto) od

Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Projektowania Usług (Service Design) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych z projektowaniem usług IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Design wydawany przez organizację akredytującą.

Adresaci
  • Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
  • Analitycy, Architekci i Projektanci IT
  • Konsultanci IT
  • Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
  • Kierownicy Projektów
  • Audytorzy procesów w zakresie IT
  • Profesjonaliści IT związani z budową i utrzymaniem katalogu usług IT, negocjowaniem i zapewnieniem świadczenia uzgodnionego poziomu usług IT, zarządzaniem dostępnością i potencjałem wykonawczym usług, zarządzaniem bezpieczeństwem IT i planowaniem ciągłości usług IT, współpracą z dostawcami zewnętrznymi
  • Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
  • Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
Materiały szkoleniowe
  • Akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim
  • Słownik pojęć i skrótów
  • Key Element Guide Service Design (pocketbook)
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedz.
Certyfikat

Dyplom ukończenia szkolenia RETHINK.

Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do Projektowania Usług (Introduction to Service Design)
  • Pryncypia Projektowania Usług (Service Design Principles)
  • Proces Koordynacji projektowania (Design Coordination)
  • Proces Zarządzania katalogiem usług (Service Catalogue Management)
  • Proces Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management)
  • Proces Zarządzania potencjałem wykonawczym (Capacity Management)
  • Proces Zarządzania dostępnością (Availability Management)
  • Proces Zarządzania ciągłością usług (IT Service Continuity Management)
  • Proces Zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management)
  • Proces Zarządzania dostawcami (Supplier Management)
  • Organizacja Projektowania usług i kluczowe role w obszarze projektowania usług
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Projektowania usług
  • Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem

Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Design.

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia: 3 dni.

Wielkość grupy: 8-12 osób.

Wymagania:

Certyfikat ITIL®Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation wraz z certyfikatem ITIL®Foundation Bridge.
Znajomość języka angielskiego.

Akredytacja / Podstawa metytoryczna:

PEOPLECERT

Inne w kategorii Szkolenia ITIL® i Lean IT

TERMIN SZKOLENIA TERMIN EGZAMINU NAZWA SZKOLENIA CENA PLN
27-28.09.2018 28.09.2018 Lean IT Foundation 1 750 zł Więcej
18-20.07.2018 20.07.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej
10-12.09.2018 12.09.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej