ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Strategy (SS)

Termin
Nie znalazłeś dogodnego terminu?
Cena (netto) od

Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Strategii Usług (Service Strategy) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych ze strategicznym zarządzaniem usługami IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Strategy wydawany przez organizację akredytującą.

Adresaci
  • Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
  • Analitycy, Architekci i Projektanci IT
  • Konsultanci IT
  • Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
  • Kierownicy Projektów
  • Audytorzy procesów w zakresie IT
  • Profesjonaliści IT związani z planowaniem i nadzorowaniem finansów IT, opracowaniem strategii IT, definiowaniem wymagań biznesowych i analizą potrzeb klientów biznesowych
  • Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
  • Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
Materiały szkoleniowe
  • Akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim
  • Słownik pojęć i skrótów
  • Key Element Guide Service Strategy (pocketbook)
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi.
Certyfikat

Dyplom ukończenia szkolenia RETHINK.

Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do Strategii Usług (Introduction to Service Strategy)
  • Pryncypia Strategii Usług (Service Strategy Principles)
  • Proces Zarządzania strategicznego usługami IT (Strategy Management for IT Services)
  • Proces Zarządzania portfelem usług (Service Portfolio Management)
  • Proces Zarządzania finansowego usługami IT (Financial Management for IT Services)
  • Proces Zarządzania popytem (Demand Management)
  • Proces Zarządzania relacjami z biznesem (Business Relationship Management)
  • Organizacja Strategii usług i kluczowe role w obszarze Strategii usług
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Strategii usług
  • Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem

Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Strategy.

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia: 3 dni.

Wielkość grupy: 8-12 osób.

Wymagania:

Certyfikat ITIL®Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation wraz z certyfikatem ITIL®Foundation Bridge.
Znajomość języka angielskiego.

Akredytacja / Podstawa metytoryczna:

PEOPLECERT

Inne w kategorii Szkolenia ITIL® i Lean IT

TERMIN SZKOLENIA TERMIN EGZAMINU NAZWA SZKOLENIA CENA PLN
27-28.09.2018 28.09.2018 Lean IT Foundation 1 750 zł Więcej
18-20.07.2018 20.07.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej
10-12.09.2018 12.09.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej