ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Transition (ST)

Termin
Nie znalazłeś dogodnego terminu?
Cena (netto) od

Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Przekazania Usług (Service Transition) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych z przekazaniem usług IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Transition wydawany przez organizację akredytującą.

Adresaci
  • Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
  • Konsultanci IT
  • Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
  • Kierownicy Projektów
  • Kierownicy Testów i Kierownicy Wdrożeń IT
  • Audytorzy procesów w zakresie IT
  • Profesjonaliści IT związani z planowaniem i nadzorem nad realizacją zmian w usługach IT, zarządzaniem testowaniem, wydaniami i wdrożeniami IT, budową i utrzymaniem repozytoriów konfiguracji, gromadzeniem, systematyzacją i utrzymaniem repozytoriów wiedzy o usługach i sposobie ich utrzymania w organizacji IT
  • Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
  • Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
Materiały szkoleniowe
  • Akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim
  • Słownik pojęć i skrótów
  • Key Element Guide Service Transition (pocketbook)
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi.
Certyfikat

Dyplom ukończenia szkolenia RETHINK.

Zakres szkolenia
  • Wprowadzenie do Przekazania Usług (Introduction to Service Transition)
  • Pryncypia Przekazania Usług (Service Transition Principles)
  • Proces Planowania i wsparcia przekazania (Transition Planning and Support),
  • Proces Oceny zmian (Change Evaluation),
  • Proces Zarządzania zmianami (Change Management),
  • Proces Zarządzania zasobami i konfiguracją usług (Service Asset and Configuration Management),
  • Proces Zarządzania wiedzą (Knowledge Management),
  • Proces Zarządzania wydaniami i wdrożeniami (Release and Deployment Management),
  • Proces Walidacji i testowania usług (Service Validation and Testing),
  • Organizacja Przekazania sług i kluczowe role w obszarze Przekazania usług
  • Wdrożenie i doskonalenie obszaru Przekazania usług,
  • Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów,
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem

Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Transition.

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia: 3 dni.

Wielkość grupy: 8-12 osób.

Wymagania:

Certyfikat ITIL®Foundation (w wersji V3 lub 2011) lub ITIL® V2 Foundation wraz z certyfikatem ITIL®Foundation Bridge.
Znajomość języka angielskiego.

Akredytacja / Podstawa metytoryczna:

PEOPLECERT

Inne w kategorii Szkolenia ITIL® i Lean IT

TERMIN SZKOLENIA TERMIN EGZAMINU NAZWA SZKOLENIA CENA PLN
27-28.09.2018 05.06.2018 Lean IT Foundation 1 750 zł Więcej
18-20.06.2018 20.06.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej
09-11.07.2018 11.07.2018 ITIL® Foundation 1 400 zł Więcej