Szkolenie

ITIL® Foundation

Termin

Egzamin

Cena netto

Cena egzaminu

Nie znalazłeś dogodnego terminu?
ITIL® Foundation to intensywne szkolenie wprowadzające uczestnika w świat zarządzania usługami IT. Podstawy biblioteki ITIL® przydadzą się każdemu pracownikowi organizacji świadczącej usługi IT niezależnie czy jest wykonawcą jednego z procesów, liderem / kierownikiem zespołu czy przedstawicielem kierownictwa IT. Przez 3 dni szkolenia omówimy z perspektywy „lotu ptaka” wszystkie 26 procesów ITIL® przeplatając bloki teoretyczne ćwiczeniami przydatnymi w zrozumieniu założeń i podstawowych koncepcji biblioteki.

Adresaci szkolenia

  • Pracownicy organizacji IT – członkowie zespołów wsparcia, kadra zarządzająca, kierownictwo IT
  • Właściciele procesów IT, osoby odpowiedzialne za budowę i wdrażanie procesów IT w organizacji
  • Konsultanci IT
  • Osoby indywidualne chcące podnieść swój poziom wiedzy w zakresie zarządzania usługami IT i dokonać certyfikacji w zakresie najlepszych praktyk ITIL®.

Materiały szkoleniowe

  • Akredytowane materiały szkoleniowe
  • Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi.
  • Podręcznik szkolenia obejmujący pełen wydruk slajdów, oficjalny słownik ITIL® oraz przykładowe testy ITIL® Foundation

Certyfikat

Dyplom ukończenia szkolenia Rethink

Certyfikat ITIL® Foundation w wersji elektronicznej (po zdanym egzaminie)

Materiały do pobrania

Warunki udziału w szkoleniach / egzaminach, instrukcje i formularze.

Zakres szkolenia

Szkolenie ma na celu zrozumienie idei praktycznego zarządzania usługami oraz cyklu życia usługi. W ramach szkolenia przyswoisz podstawową terminologię / słownik ITIL®. Praktycy zarządzania usługami IT usystematyzują swoje doświadczenia i wiedzę i przetną ją z najlepszymi praktykami rynkowymi w tej dziedzinie. Osoby o mniejszym doświadczeniu uzyskają zrozumienie podstawowych zasad i modeli, świadomość istnienia 26 procesów zarządzania usługami – ich celu, powiązań, granic odpowiedzialności.

  • Zbiór kluczowych pojęć i definicji biblioteki ITIL®
  • Wprowadzenie do cyklu życia usług i konstrukcja biblioteki ITIL®
  • Faza Strategii Usług (Service Strategy)
  • Faza Projektowania usług (Service Design)
  • Faza Przekazania usług (Service Transition)
  • Faza Eksploatacji usług (Service Operation)
  • Faza Ustawicznego doskonalenia usług (Continual Service Improvement)
  • Role i funkcje zdefiniowane w bibliotece ITIL®
  • Próbne pytania egzaminacyjne ITIL® Foundation

Informacje dodatkowe

Czas trwania szkolenia: 3 dni.

Wielkość grupy: 8-12 osób.

Wymagania: Brak wymagań wstępnych.

Akredytacja / Podstawa merytoryczna:

PEOPLECERT

Formularz kontaktowy

Jeżeli nie znalazłeś dla siebie dogodnego terminu szkolenia, skontaktuj się z nami, a na pewno znajdziemy dla Ciebie satysfakcjonujące rozwiązanie.