ITIL Service Design
3 300 PLN
Cena netto szkolenia z egzaminem online za os.
Trzydniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników z podstawowymi koncepcjami, procesami i politykami fazy Projektowania Usług (Service Design) w modelu ITIL®. Szkolenie obejmuje omówienie poszczególnych procesów związanych z projektowaniem usług IT i przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Design wydawany przez organizację akredytującą.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)
- Dyrektorzy IT i kadra kierownicza w zakresie IT
- Analitycy, Architekci i Projektanci IT
- Konsultanci IT
- Właściciele procesów IT i Właściciele Usług IT
- Kierownicy Projektów
- Audytorzy procesów w zakresie IT
- Profesjonaliści IT związani z budową i utrzymaniem katalogu usług IT, negocjowaniem i zapewnieniem świadczenia uzgodnionego poziomu usług IT, zarządzaniem dostępnością i potencjałem wykonawczym usług, zarządzaniem bezpieczeństwem IT i planowaniem ciągłości usług IT, współpracą z dostawcami zewnętrznymi
- Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
- Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)
- Wprowadzenie do Projektowania Usług (Introduction to Service Design)
- Pryncypia Projektowania Usług (Service Design Principles)
- Proces Koordynacji projektowania (Design Coordination)
- Proces Zarządzania katalogiem usług (Service Catalogue Management)
- Proces Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management)
- Proces Zarządzania potencjałem wykonawczym (Capacity Management)
- Proces Zarządzania dostępnością (Availability Management)
- Proces Zarządzania ciągłością usług (IT Service Continuity Management)
- Proces Zarządzania bezpieczeństwem informacji (Information Security Management)
- Proces Zarządzania dostawcami (Supplier Management)
- Organizacja Projektowania usług i kluczowe role w obszarze projektowania usług
- Wdrożenie i doskonalenie obszaru Projektowania usług
- Wyzwania, krytyczne czynniki sukcesu (CSFs) organizacji IT i kluczowe wskaźniki wydajności (KPIs) procesów
- Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem.
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate: Service Design.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)
Dyplom ukończenia szkolenia AKADEMII DIGITAL CHAMPIONS.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)
- Key Element Guide Service Design (pocketbook),
- akredytowane materiały szkoleniowe w języku angielskim,
- słownik pojęć i skrótów,
- próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
- dyplom ukończenia szkolenia.
ITIL® Intermediate Lifecycle Stream: Service Design (SD)
Czas trwania szkolenia: 3 dni.
Wielkość grupy: 8-12 osób.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego,
- certyfikat „ITIL®Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz
z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”.