ITIL Service Offerings & Agreements
4 300 PLN
Cena netto szkolenia z egzaminem online za os.
Pięciodniowy kurs w pełni zgodny z najnowszą edycją biblioteki ITIL® (ITIL® 2011 Edition) zapoznający uczestników ze strategicznymi i taktycznymi procesami związanymi z planowaniem, uzgadnianiem i oferowaniem klientom usług (Service Offerings & Agreements) spełniających ich potrzeby biznesowe. Szkolenie koncentruje się na aktywnościach realizowanych w ramach procesów, wykorzystywanych technikach, mierzeniu ich efektywności i ich doskonaleniu. Kurs przygotowuje do egzaminu pozwalającego uzyskać certyfikat ITIL® Intermediate: Service Offerings & Agreements wydawany przez organizację akredytującą.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA)
- Kadra kierownicza w zakresie IT, pracownicy i kierownicy zespołów IT
- Konsultanci IT
- Właściciele procesów IT i właściciele Usług IT
- Audytorzy procesów w zakresie IT
- Profesjonaliści IT związani z określaniem wymagań na usługi IT i analizą potrzeb klientów biznesowych, budową oferty w zakresie IT, opracowaniem, uzgadnianiem i nadzorem nad umowami SLA, planowaniem i nadzorowaniem finansów IT
- Przyszli trenerzy w obszarze zarządzania usługami IT
- Osoby zainteresowane zdobyciem praktycznej wiedzy z zakresu zarządzania usługami IT i rozwojem swojej kariery w tym obszarze.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA)
- Wprowadzenie do Uzgadniania i oferowania usług (Introduction to Service Offerings & Agreements)
- Proces Zarządzania portfelem usług (Service Portfolio Management)
- Proces Zarządzania katalogiem usług (Service Catalogue Management)
- Proces Zarządzania poziomem świadczenia usług (Service Level Management)
- Proces Zarządzania popytem (Demand Management)
- Proces Zarządzania dostawcami (Supplier Management)
- Proces Zarządzania finansowego usługami IT (Financial Management)
- Proces Zarządzania relacjami z biznesem (Business Relationship Management)
- Role i odpowiedzialności
- Wdrożenie, doskonalenie i wyzwania technologiczne
- Próbny egzamin z kluczem odpowiedzi i wyjaśnieniem
Integralną częścią szkolenia jest formalny egzamin ITIL® Intermediate Service Offerings & Agreements.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA)
Dyplom ukończenia szkolenia AKADEMII DIGITAL CHAMPIONS.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA)
- Service Offerings & Agreements Intermediate Capability Handbook (pocketbook)
- akredytowane materiały szkoleniowe,
- słownik pojęć i skrótów,
- próbny egzamin z kluczem odpowiedzi,
- dyplom ukończenia szkolenia.
ITIL® Intermediate Capability Stream: Service Offerings & Agreements (SOA)
Czas trwania szkolenia: 5 dni.
Wielkość grupy: 8-12 osób.
Wymagania:
- znajomość języka angielskiego,
- certyfikat „ITIL®Foundation” (w wersji V3 lub 2011) lub „ITIL® V2 Foundation” wraz
z certyfikatem „ITIL®Foundation Bridge”.